Op 27 oktober a.s. viert Vereniging Meerzicht te Scharwoude haar 5 jarig jubileum met een feestelijke dag.

Vijf jaar geleden is de vereniging opgericht toen het appartementen complex is overgenomen door een particuliere investeerder en daardoor gered van de ondergang. Participatie op zijn grootst in een klein dorp, maar met vele activiteiten. Waar een klein dorp groot in kan zijn!

Vrijwilligers hebben de vereniging opgericht voor verbinding en betrokkenheid voor de inwoners van Scharwoude, en omgeving.

Vele verenigingen zijn actief en hebben hun onderkomen gevonden in één van de ruimtes van Meerzicht. Klaverjassen, biljarten, handwerken voor het Rode Kruis, Quilten, Yoga, koersbal.

De vereniging zelf organiseert vele activiteiten zoals bingo- en spelletjes middagen. Er is een kerstmarkt in december, en in de zomer een barbecue. Iedere morgen op de maandag tot en met vrijdag is er gelegenheid tegen een kleine vergoeding gezamenlijk koffie of thee te drinken in de recreatieruimte. Ook is een ware modeshow, en worden er mooie bloemstukken gemaakt tijdens het bloemschikken. In november organiseert men het Grote Dictee van Scharwoude.

Geeft men een feestje, en komen gasten van ver, dan is er de mogelijkheid om een overnachting te huren in de Bed en Breakfast.

Fysiotherapie en huisarts zijn op vaste dagen aanwezig in Meerzicht.

Kortom er is veel activiteit in Meerzicht, en dat willen wij graag met u allen vieren.